Woensdag 22 augustus 2018

9 oktober 2019 - Mohács, Hongarije

woensdag 22 augustus 2018

Hallo Luitjes,

Dit wordt een hele korte blog. We hebben net de bonte avond meegemaakt van de crew. Heel erg leuk.

Waarom een korte blog, omdat we morgenochtend om  08.00 uur in de bus naar Wenen gaan. We rijden hier weg om 08.00 uur zijn dan om ongeveer 13.15 uur in Bratislava waar nog een excursie wordt gedaan en om 16.15 uur en rijden dan naar Wenen. Daar overnachten we in Hotel Hilton Vienna en hebben daar ook het avondeten (chefs buffet) om 19.00 uur. Vrijdagmorgen gaan we dan weer verder (voor wie verder moet natuurlijk) naar Passau. We hebben de trein van 13.34 uur gereserveerd en die kunnen we gemakkelijk halen. De koffers gaan op transport en die zien we pas terug 20 minuten voordat de trein vertrekt uit Passau op het goede perron. Vandaar dat alles in de koffers moet. In de rugzak doen we de nachtspullen en wat we nodig hebben voor in de bus.

Het was een spannende dag want we hoorden pas om 17.00 uur hoe het verhaal  Donau verder zou gaan. Er varen alleen boten met een maximale diepgang van 1.40 meter en dat zijn er niet zoveel.

Dus dit was de laatste reisblog vanaf de MS Anesha.

Duim voor ons dat alles gaat zoals Phoenix reizen het voor ons bedacht heeft. Oh ja, je moet je voorstellen dat de nieuwe reizigers ook de bustrip moeten maken, dus met de bus van Passau naar Mohacs (Hongerije)

Moi!!